Rezervácia pobytu

 
 

 

HOTEL TOLIAR  
Štrbské Pleso 21 
059 85   
   tel.: ++421 52 4781011   
tel.: ++421 52 4781012   
 tel.:++421 911 236 386

tel.: ++421 918 694 874   
Email:
Pulpit rock
GPS súradnice :
N 49
º 07' 08.4“
E 20º03' 72.7“

Kniha návštev


  • Fany

    ( 17.09.2017 13:30 )

    17.9.2017 sme z rodinou navštívili reštauráciu Toliar.Boli sme veľmi milo prekvapení vynikajúcim jedlom za dobré ceny,a zvlášť chcem vyzdvihnúť prácu Pána Dušana Nemčeka,boli sme veľmi spokojní!!Radi sa opäť vrátime!!

  • Peter a Zuzana

    ( 20.08.2017 15:55 )

    Úžasné a výborné! Strávili sme v tomto hoteli krásnu dovolenku. Výborné jedlo, milí a ústretoví personál, nie len na recepcii, ale aj v reštaurácii a hotelový servis. Vynikajúca poloha hotela. Tešíme sa, že vás navštívime opäť!

  • Stefan

    ( 12.08.2017 11:27 )

    Dobry den, stravil som u Vas pobyt na odporucenie môjho syna, ktory taktiez absolvoval pobyt vo vasom hoteli. Moja velka vdaka patri celemu personálu (od recepcie, kuchyne a perfektnej obsluhe). Vyzdvihnem najmä jedneho cloveka a to je casnik Dusan, ktorý moze byt vzorom vsetkym casnikom. Urcite pridem znovu este tento mesiac, pretoze clovek sa rad vracia tam, kde mu je prijemne.

  • Míra + Eva

    ( 11.08.2017 09:37 )

    V období 25.7. až 4.8.2017 jsme strávili v hotelu Toliar moc pěknou dovolenou a byli jsme zde po páté. Musíme vyzdvihnout čistotu pokojů a celkovou pohodu včetně paní recepční Fabiánové. Snídaně dobré a každý si vybere. V restauraci je to o směně, na kterou narazíte. Jedna směna naprosto v pohodě, ochotná, milá, pracovitá. Druhá směna pod vedení slečny Pilátové naprostá tragédie, pomalý nevšímavý, neochotný a neprofesionální, jako kdyby tam hosté byli kvůli nim a ne oni kvůli hostům. Někteří členové této směny byli zralí na zavření pro potulku po place......

  • Roman

    ( 10.08.2017 21:58 )

    Dnes sme navštívili hotelovú terasu a po 30 minutách a dvoch urgenciách sme sa konečne dočkali obsluhy, slečna bola navyše drzá a nepríjemná. Vo vnútri boli obsadené 4 stoly, takže problém nebol v tom že by bol nával návštevníkov (už viem prečo). Čašník sa následne snažil zachrániť situáciu, ale nabudúce si určite vyberieme inú reštauráciu.

  • Jana

    ( 07.08.2017 15:22 )

    Velmi zle. Neberte tam manzela, lebo sa s Vami nebude rozpravat minimalne 2 dni. Zle jedlo, zla obsluha.

  • Miro z LM

    ( 02.08.2017 19:15 )

    Dnes som sa s rodinou zaztavil v restauracii na obed a stravili sme prijemne posedenie pri dobrom jedle v peknom prostredi. Zvlast pozitivne hodnotim p.casnika Dusana, ktory nas obsluhoval a jeho pristup moze byt ukazkou dokonalej obsluhy!

  • Helena Poledníková

    ( 30.07.2017 16:03 )

    Děkujeme za krásný pobyt v hotelu,který jsme navštívili už po několikáté.Velká spokojenost se vším,co hotel nabízí.Těšíme se na další pobyt u Vás.

  • Ranking piw

    ( 18.07.2017 12:50 )

    Prajem Vám čo najviac úspechov! http://www.piwo.lezajsk.pl/produkty/brok-export.html

  • Eugen

    ( 26.06.2017 12:44 )

    Vzdy ked idem okolo tohto hotela sa neprestavam cudovat, ako mozu ludia platit za nieco, co je vo vystavbe. Rodina si pride oddychnut do Tatier a pocuje len cirkularku. Do tohto hotela sme chodievali ked wellness bol v cene, ceny pre ludi a restauracia prava slovenska, nie ten low-end bufet, co tam je teraz. Cele zle, zamerane len na jedno jedine: zisk majitela.

  • Zuzana

    ( 04.06.2017 22:32 )

    Váš hotel sme navštívili už druhý krát nakolko sme boli v minulosti spokojný. ubytovanie a strava bola v pohode ako aj pani recepčná. Čo nás však naozaj neskutočne rozladili a sklamalo bola obsluha v reštaurácii a kaviarni v piatok. Bolo to niečočo naše hlavy nedokážu spracovať. Ako si to jeden hotel môže dovoliť? Keď sme yi chceli večer ničo objednať tak čašníčka sa nás opýta že čo chceme? Ako keby bola z iného sveta. Poháre so stola sme si radšej odniesli sami pretože už na ňom nebolo miesto a keď sme dopili tak sme si museli ísť znovu objednať k baru lebo čašníčky mali prácu stáť pri bare a pozerať do neznáma. Vsobotu sa známi ani nedočkali obsluhy a po 15 minútach odišli inde. Prosím uvedomte si že každý spokojný zákazník sa rád vráti. Osobitne ale musím poukázať na čašníka Dušana ktorý je jeden milý a schopný profesionál. Takýchto ľudí si treba vážiť a hýčkať pretože pri jeho obsluhe to bolo naozaj super a cítili sme sa pri večernom posedení maximálne spokojný. Aby som to zhrnula prosím zvážte výmenu smeny v reštaurácii z piatka 2,6,2017 a aj keď by to naozaj boli ľudia bez praxe, nemajú čo robiť v obsluhe hotela s tromi hviezdičkami (maximálne by som ich zamestnala v bufete na stanici).

  • Gogo

    ( 29.04.2017 16:21 )

    V hoteli Toliar, konkrétne v jeho reštauračnej časti, sme strávili veľa príjemných posedení a boli sme vždy spokojní. Kvality jedál síce občas kolísala, nenastala však kolízna situácia. Špeciálne pozitívne sme hodnotili prácu čašníka, pána Dušana Nemčeka. Na slovenské pomery išlo o vysoký nadštandard.

  • Eva

    ( 19.04.2017 09:13 )

    Cez Veľkonočné sviatky som opäť navštívila hotel Toliar. Je to hotel na vysokej úrovni po všetkých stránkach. Od ubytovania, stravy, ochoty personálu. Nesmiem zabudnúť na ochotu konateľa hotela, ktorý mi vyšiel v ústrety neskutočnou ochotou. Keď by som mala niekomu odporúčať pobyt s ubytovaním na Štrbskom plese tak nevájte sa ubytovať v tomto hotely. Určite nebudete sklamaní.

  • Lucia

    ( 03.03.2017 14:57 )

    Dnes sme sa boli s manželom najesť v reštaurácii hotela.Dali sme si menu zjedz koľko vládzeš - kuracie mäso s prílohou a polievku.Jediné teplé jedlo bola polievka,všetko ostatné bolo studené.Ani náznak teplého obeda.A to bol naozaj čas obeda - cca 13:00.Boli sme z toho dosť sklamaní.Dúfame,že po našom upozornení personálu sa táto negatívna skúsenosť nebude opakovať a že si na to v budúcnosti dajú pozor.

  • Monika

    ( 23.02.2017 21:33 )

    My sme sa boli v reštaurácii hotela najesť a teda nič moc.Slepacia polievka bola bujón(nenormalne slana) a palacinky,ktoré mali byť so šľahačkou boli bez a navyše to určite neboli čerstvé palacinky ale z predošlého dňa.

  • darko

    ( 20.02.2017 11:53 )

    zaujímavé a príjemné. Mnohokrat Dakujem. Pekný deň! http://www.ranking-piw.priv.pl/

  • lubod & family

    ( 01.01.2017 20:58 )

    Dakujeme personalu za krasny Novoročný pobyt s perfektnými službami, určite sa vrátime

  • Michal

    ( 03.12.2016 19:36 )

    Neviem, kde boli ti, ktori sa stazovali na hotel toliar a jedla v nom, ale asi neboli v hoteli toliar. My ucelovo vyhladavame restauraciu hotela toliar, kedykolvek navstivime Strbske Pleso, pretoze tak sobre pripravene jedlo a tak mily a ochotny personal sa neda najst hocikde. Porovnatelne s Marianom Filom v Cerenanoch.vynikajuce.

  • Soňa

    ( 19.11.2016 17:37 )

    Ďakujeme za krásne chvíle vo Vašom hoteli. Všetko bolo super. Ubytovanie, strava, welnes. Srdečný a ochotný personál, najmä milá pani na recepcii. Určite sa radi vrátime. Vrele odporúčame. Pobyt 17.11. - 19.11.2016

  • Zuzana

    ( 14.11.2016 12:31 )

    Po narocnom dni sme sa tesili, ako dobre sa najeme v restauracii hotela Toliar. Zial, velke sklamanie! Halusky neboli bryndzove, ale syrove s naznakom bryndze. To najhorsie vsak prislo, ked nam casnik priniesol jedla z bravcovej panenky, ktora bola totalne vyschnuta a nejedla! Okrem sucheho mäsa a opekanych zemiakov nebolo na tanieri nic - ziadna obloha, ziadna omacka. Omacku sme si doobjednali, aj to bola chyba. Riedka, nedochutena. Ked sme casnika upozornili, ze takto jedlo vyzerat nemoze a nech to odkaze kucharovi, nedockali sme sa ani ospravedlnenia, ani kuchar sa nenamahal prist k nam, dokonca sme museli vsetko zaplatit, pretoze sme jedlo ochutnali! Az pri odchode sa casnik vyhovoril, ze treba ist na recepriu podat reklamaciu. Samozrejme, recepcia s kuchynou nic nema. Az s pani prevadzkarkou sa dalo rozumne porozpravat a vratila nam peniaze aspon za 1 jedlo. Urcite uz tuto restauraciu nenavstivime!